Nevěrný Harry

hp-lexicon

Harry je v dohodnutém svazku se Severusem Snapem a už toho má plné zuby… Slash, ale zcela přístupný.

* * * * *

Pondělí, 10. 2. 10:20

Harry,

S Ronem se v pátek večer chystáme do Prasinek, připojíš se k nám? Vážně bychom tě zase rádi viděli, už je to dlouho, co jsme naposledy byli někde společně.

Hermiona

Pondělí, 10. 2. 11:25

Hermiono,

To bych vážně moc rád, ale už mám v pátek večer rande.

H.

Pondělí, 10. 2. 12:30

Rande? Je to dobrý nápad?

H.

Pondělí, 10. 2. 13:42

Věřím, že jo.

H.

Pondělí, 10. 2. 14:50

Harry… já si vážně nemyslím, že bys měl. Já chápu, že… no máš své potřeby, ale víš, není to vůči Němu fér.

H.

Pondělí, 10. 2. 16:00

Chápu tvou starost, ale vůbec mu to nevadí. Naopak, sice to řekl trochu zdlouhavěji, ale podstatou bylo, že bych si vlastně občas vyrazit měl.

H.

Pondělí, 10. 2. 17:02

Ano, jsem si jistá, že to řekl, ale přemýšlej! Proč asi! Navíc všechno to udělal jenom pro tebe, jenom proto, abys byl v bezpečí, a ty se mu odvděčíš tím, že se budeš na veřejnosti ukazovat s milencem?

H.

Pondělí, 10. 2. 18:10

Hermiono,

Jsem si jistý, že to nemůžeš pochopit, ale vážně v tom není nic špatného! Už mě prostě nebaví ta každodenní rutina a za to se na mě nemůžeš zlobit!

Harry.

Pondělí, 10. 2. 19:25

Harry,

Jednou je to tvůj manžel a měl bys v sobě mít vůči němu kousek úcty, obzvlášť po tom všem, co pro tebe udělal!

H.

P. S.: Je v tom hodně špatného!

Pondělí, 10. 2. 20:31

Drahá slečno Grangerová,

Přestaňte laskavě zrazovat mého manžela od toho brilantního nápadu ponechat mi alespoň jediný večer v týdnu prostor pro mé vlastní aktivity.

S neskonalou vděčností

Severus Snape

Pondělí, 10. 2. 21:20

Vážený pane profesore,

Už dva roky jsem vdaná. Tato skutečnost Vám nemohla uniknout, neboť jste byl na naší svatbě, kde jste způsobil dětem mé sestřenice doživotní trauma pohádkou o Princi dvojí krve, nehledě na punč s příměsí něčeho, co nutilo lidi vidět netopýry ve vlasech nevěsty!

Nemělo by Vám být jedno, že se chce Harry ukazovat veřejně s jiným mužem!

Hermiona WEASLEYOVÁ!!!

Pondělí, 10. 2. 22:30

Hermiono,

Myslel jsem, že jsme přátelé, neměla by ses pokoušet poštvat mého vlastního manžela proti mně, jen proto, abys dosáhla svého!

H.

P. S.: v tom punči prsty vážně neměl a za tu pohádku se přece omluvil.

Úterý, 11. 2. 9:00

Harry,

Samozřejmě že jsme přátelé! A právě proto tě musím varovat dřív, než tu obrovskou chybu uděláš!  Copak to ani jeden nevidíte?

H.

P.S.: Jsem si jistá, že v tom punči prsty měl, a když ne v něm, tak minimálně nad ním, když do něj lil svůj lektvar.

Úterý, 11. 2. 10:05

Severusi,

Hermiona si stále myslí, že dělám chybu. Je odhodlaná mi v tom zabránit…

Harry.

Úterý, 11. 2. 10:20

Slečno Grangerová,

Dochází mi trpělivost. Pokud budete pokračovat, mohlo by se stát, že Potterovi zkazíte jeho páteční rande a já budu nucen poslouchat jeho zoufalé sebelitování celý víkend! Jistě si umíte představit, jak nežádoucí to pro mě ve světle chystané konference je.

S. S.

Úterý, 11. 2. 11:42

Profesore,

Ani vy nemůžete být takový ignorant!

S největší upřímností

H. Weasleyová.

Úterý, 11. 2. 12:59

Harry,

Ano, zdá se skutečně odhodlaná. Nebelvírská tvrdohlavost by měla být klasifikována jako nebezpečná zbraň. Nazvala mě ignorantem.

Hodně štěstí.

S.

Úterý, 11. 2. 14:25

Milý ignorante,

…omlouvám se, neodolal jsem. Vlastně jsem ani nic nechtěl, takže… to klidně ignoruj.

H.

Úterý, 11. 2. 14:30

Hermiono,

Už to myslím stačilo. Nemůžeš mě trochu podpořit? Chtěl jsem si jeden večer vážně užít.

Harry.

Úterý, 11. 2. 15:25

Fajn. Klidně si přijď s tím svým randem v pátek ke Třem košťatům. S Ronem vás oba moc rádi uvidíme!

H.

Středa, 12. 2. 9:05

Severusi,

Jsi si jistý, že ti to nevadí?

Harry.

Středa, 12. 2. 9:31

Pottere!

Nechápu tvou potřebu psát mi do školy dvacetkrát za den, když jsem ti večer jasně řekl, že to shledávám poměrně přijatelným způsobem zábavy.

S.

Středa, 12. 2. 10:00

Snape!

Právě to slovo „poměrně“ mě na tom zneklidňuje. Podle zmijozelského výkladového slovníku to znamená něco mezi „absolutní nezájem“ a „střet zájmů“.

H.

Středa, 12. 2. 10:25

Harry,

Jsi paranoidní.

S.

Středa, 12. 2. 10:49

Učil jsem se od nejlepších. Do pátku je ještě daleko, kdyby sis to rozmyslel…

Harry.

P.S.: Ti nebelvírští za to nemohou, tak si na nich nevylívej zlost.

Středa, 12. 2. 11:40

Jistěže nemůžou, věřím, že to je vrozená vada VŠECH Nebelvírů – neustále mě přivádět k nepříčetnosti.

S.

Středa, 12. 2. 12:30

Chápu, na co narážíš tím „všech“ a myslím, že máš pravdu, mohlo by to být vrozené.

H.

P.S.: když jim nesebereš dnes už žádný bod, pomůžu ti večer s opravováním.

Středa, 12. 2. 14:50

Pottere,

Nesnaž se mnou manipulovat.

S.

Středa, 12. 2. 16:00

Nemanipuluju. To je teorie odměny a trestu. Metodu trestu jsi dovedl k dokonalosti, teď ti ještě někdo musí vysvětlit, jak funguje ta část s odměnami.

Harry.

Čtvrtek, 13. 2. 8:30

Harry,

Myslím, že Hermiona si o tebe dělá starosti. Včera celej večer chodila podél krbu a při každý otočce z ní vypadlo „zatraceně, Harry!“ nebo „to už manželství vůbec nic neznamená?“, případně „vy jeden zamrzlý nepříčetný ignorante!“ Vypadalo to děsivě a nemyslím, že by se mi podařilo ji uklidnit, ani když mi řekla, o co jde.

Chápu, že tvoje manželství je dohodnutý a tak, a že prostě potřebuješ vypadnout, ale myslím, že by ji fakt rozrušilo, kdybys tam v pátek přišel s nějakým cizím chlapem… Jasně, že tě rádi uvidíme, ale fakt si to rozmysli, jo?

Dík, brácho.

Ron.

Čtvrtek, 13. 2. 9:25

Severusi,

Začínám si myslet, že je to velmi špatný nápad, Hermiona by mohla utrpět šok a oba nás na místě proklít.

Lehce zoufalý Harry.

Čtvrtek, 13. 2. 11:57

Harry,

Do zítra tě naučím pár obranných kouzel, hlavně už své plány neměň, přineslo by mi to jisté nepříjemnosti.

Lehce podrážděný Severus.

P.S.: Přijdu později, rozhodl jsem se zpříjemnit si večer několika tresty. A dřív než se zeptáš – ano, je to výsledek tvé metody odměny.

Čtvrtek, 13. 2. 12:22

Chceš říct, že jsi nabídl odměnu tomu, kdo uvaří nejlepší lektvar? Nedivím se, že je to vyděsilo. Změny musí přicházet postupně.

Lehce se chechtající Harry.

P.S.: Obranná kouzla? Jsem v nich lepší než ty…

Čtvrtek, 13. 2. 13:55

Pokud by to byla pravda, nerozhodila by tě hrozba prokletí od madame Weasleyové.

S.

Čtvrtek, 13. 2. 14:30

Kdo řekl, že se bojím o sebe?

Zubící se Harry.

Čtvrtek, 13. 2. 15:02

Chceš mi tvrdit, že by ti tvá úžasná vrozená nebelvírská chrabrost dovolila nechat svůj doprovod na holičkách?

Pochybovačný Severus.

Čtvrtek, 13. 2. 16:30

Fascinující. Nikdo jiný mě nedokáže pochválit a zároveň urazit v jedné větě. Ovšemže ne, nepochybuj o mně.

Chrabrý Harry

P.S.: Už jsem doma. Mám pocit, že mě tvůj skřítek chce připravit jako hlavní chod dnešní večeře.

Čtvrtek, 13. 2. 16:57

Už je starý, možná zapomněl, že jsem mu výslovně zakázal chystat večeři z jakékoliv části tvého těla. Pro jistotu mu to připomeň. (Víš, že je to i tvůj skřítek)

S.

P.S.: myslím, že si stále pleteš slova „chrabrý“ a „chorý“, ale ujišťuji tě, že jsem to pochopil.

Čtvrtek, 13. 2. 17:22

Já to vím, ale pochybuju, že to ví i on…

CH-R-A-B-R-Ý Harry

Pátek, 14. 2. 11:02

Hermiono,

V kolik hodin u Tří košťat budete? Rád bych přišel.

Harry.

Pátek, 14. 2. 12:35

Harry,

Neuvažoval jsi, že je dnes Valentýn? Jak mu to můžeš udělat?

…Pokud si to nerozmyslíš, budeme tam kolem šesté.

H.

Pátek, 14. 2. 12:40

Harry,

Je to vážně dobrý nápad? Došel ti můj minulý dopis?

R.

Pátek, 14. 2. 13:55

Rone,

Neboj, nepřijdu s nikým cizím. Nechci Hermionu rozhodit.

H.

Pátek, 14. 2. 15:02

Harry,

Je to někdo, koho známe? To je snad ještě horší, než někdo cizí! Uvědomuješ si, do jak nepříjemné situace nás stavíš?

H. a R.

Pátek, 14. 2. 15:06

Lásko,

Sejdeme se o půl sedmé u Tří košťat, venku, prosím.

Harry.

Sobota 15. 2. 14:10

Manželé Potter-Snapeovi,

Jsem si jistá, že muselo být vážně vtipné sledovat můj výraz, když jste si k nám oba přisedli. Přestože bych ty samolibé úsměvy z tváří vás obou nejradši seškrábala nehty, musím uznat, že to byl povedený kousek. Přesto stále nechápu, proč jste si ze mě celý týden utahovali!

Profesore, máte to ve svém věku zapotřebí?

Harry, věřím, že když sis celý večer tak užil, že bys mi to mohl konečně vysvětlit!

Hermiona.

Sobota 15. 2. 15:40

Hermiono,

Vtipné je, že jsme si z tebe vůbec neutahovali. Jen tě ani na okamžik nenapadlo, že myslím na rande se svým manželem. Problém není ve mně.

S láskou,

zubící se Harry.

16 komentářů: „Nevěrný Harry

  1. Juchůů oni jsou tu i jiné povídky! objevila jsem ráááájjj… Úterý, 11. 2. 10:20 – přesně tady mi to došlo =D Sevův vzkaz mi napověděl =) a pak už jsem se jen bavila spolu s Harrym a Severusem =D

  2. to vedro mě tak vysává, že nejsem schopná napsat smysluplný komentář, a tak jen krátce – velmi povedená záležitost.

  3. Moc pěkné. Pobavila jsem se, i když jsem to (neřeknu věděla) tušila. Skoro je mi líto, že jsem ten Hermionin výraz nemohla vidět. :-D

  4. Ehm… kde bych začala?
    Ze začátku jsem se povídky bála, ale nakonec… děkuji! Opravdu moc děkuji za tuhle jednohubku! Při dnešním melancholickém dni fakt bodla! Četlo se to jedna báseň… děkuji.
    S láskou Sal.

  5. Kate mě sem pozvala a já neodolala a jsem tak ráda. Je to mojoe první FF o HP, kterou jsem přečetla a vážně mě to hodně pobavilo. Je to super!!!!

  6. Ja som im to zožrala aj s navijákom a som strašne rada, že sa nepodvádzali:)
    Ďakujem za pobavenie:D

Napsat komentář

Tento web používá Akismet na redukci spamu. Zjistěte více o tom, jak jsou data z komentářů zpracovávána.